top of page

Betingelser

§ 1  Forhandler info:

Ved køb af produkter på EVSE.dk handler du med den danske virksomhed EVSE ApS, CVR-nr.41456337 som holder til på Thujavej 12, 9500 Hobro

​

§ 2  Anvendelsesområde

 

EVSE forhandler udstyr til solcelleanlæg og ladeudstyr til elbiler.  Der må kun benyttes godkendte el-installatør til oprettelse af installation af ladeboksen og tilslutning af solcelleanlæg/inverter.  Det købte produkt skal installeres og tilsluttet ud fra produktets installations vejledningen. 

 

§ 3.  Indgåelse af abonnements aftale (Punktet et udgået! EVSE.dk tilbyder ikke længere abonnement. Ønskes abonnement kan Go-e Gemini ladebokse tilmeldes Appen Monta)

​​​

§ 4 Vedligeholdelse

 

Køber har 24 mdr reklamationsret på produkter købt hos EVSE.dk. Almindeligt slid af udstyr i brug vil forekomme, men skader forvoldt på ladebokse og øvrige produkter købt hos EVSE.dk hæfter køber selv for. 

 

§ 5 Installation og tilslutning

 

Ladeudstyr der leveres med Rødt CEE stik er lige til at sætte til et i forvejen installeret CEE stik ved kunden. Bokse uden CEE stik, skal installeres af en elektriker. 

El installation på kundens adresse, er alene kundensansvar. Omk. forbundet med tilslutning, frakobling, afholdes af kunden selv. 

​

§ 7 Fortrydelsesret

 

Produkter kan fortrydes indtil 14 dage efter modtagelse. Er Produktet modtaget af kunden og kunde ønsker at gøre brug af denne fortrydelsesret, skal ønske om returnering oplyses pr e-mail, send til e-mail adressen: info@evse.dk. Produktet sendes retur til evse.dk adresse for Kundens regning inden for de 14 dage efter modtagelse af produktet.

Produktet skal returneres i ubrugt stand, i original emballage inkl alle produkt dele og manualer. Der skal anvendes klart/gennemsigtigt tape. Ikke brunt tape!

Returnerings adresse: 

EVSE.dk 

Thujavej 12

9500 Hobro

E-mail: info@evse.dk

​

§ 8 Udbedring og drift

 

Såfremt der opstår en fejl på produktet vil evse.dk forsøge at udbedre fejlen og om nødvendigt ombytte produktet. Såfremt fejlen er i installationen og ikke er i produktet skal køber dække udgifter forbundet med evse’s fejlsøgning.

El installation på kundens adresse, er alene kundensansvar. Omk. forbundet med tilslutning, frakobling, afholdes af kunden selv. 

​

§ 9 Rykker

 

Såfremt udstedt faktura ikke betales til forfaldsdatoen fremsendes en rykkerskrivelse. Såfremt fakturaen fortsat ikke betales efter rykkerproceduren, tilskrives fakturaen et rykkergebyr.

​

§ 10 Garanti

Alle varer hos EVSE.DK er kvalitetsvarer.  Hvis der mod forventning skulle være en fejl eller en mangel ved en vare, skal du naturligvis kontakte os. Vi vil gøre alt for at afhjælpe reklamationen, og du vil som udgangspunkt få repareret eller ombyttet varen.

Du har iht. købeloven 2 år reklamationsret. Som udgangspunkt vil du få repareret varen, hvis varen er påført synlig fabriksfejl. Kan varen ikke repareres vil den blive ombyttet til en ny vare i samme størrelse og model.  Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget og at mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen.

Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du indenfor 14 dage anses reklamationen altid for værende rettidig. 

 

 

§ 11 Ansvar

 

Evse har ikke erstatningsansvar overfor eventuelle tab, der opstår ved den manglende opladning pga. fejl i ladeboksen. Evse har ikke erstatningsansvar overfor fejl og nedbrud, der skyldes 3. part, herunder el-leverandør eller el-installatører. 

Evse er ikke er erstatningsansvarlig ved force majeure situationer.

Evse erstatningsansvar kan beløbsmæssigt ikke overstige etableringsgebyret.

​

Priser, incl moms.

​​

Pris pr. time ved fejlfinding, genopretning i forbindelse med fejl, som ikke kan henregnes til evse kr. 549,00

​

CEE stik monteret. kr. 295,00

​​

bottom of page